Візитка

 

Доброго дня, шановні читачі мого блогу!
Ну що ж прийшов час розповісти про себе декілька слів!

 Педагогічне кредо: Педагогу повинні бути притаманні якості близькі до материнських. Як мати віддає своїм дітям все найкраще, так і педагог вкладає свою душу в учнів. У цьому внутрішній зміст професії.

Життєве кредо: Хочеш зробити добру справу – не стримуйся.
Людина віддзеркалюється у своїх вчинках. (Йоган Фрідріх Шиллер) 
Дата народження: 18 грудня 1984 року.
Освіта: вища. У 2007 році закінчила РДГУ фізико-технологічний факультет.
Кваліфікація: вчитель фізики, хімії, астрономії та ОБЖ.
Посада: вчитель хімії.
Кваліфікаційна категорія: Вища.
Загальний педагогічний стаж: 17 років.
Атестація: 2020 рік.
Курси підвищення кваліфікації: вересень 2009 р., червень 2014 р., вересень-грудень 2019р., листопад 2020 р., квітень 2021 р., січень 2022 р., РОІППО.
Методична проблема:  Розвиток творчих здібностей та дослідницьких навичок учнів на уроках хімії через сучасні освітні технології.
На життя сучасного учня впливають сучасні освітні технології.
Комп'ютерна грамотність та комунікативна освіченість школярів є компетенціями, що формуються тільки в умовах застосування інформаційнокомунікаційних технологій і забезпечують успішний результат у широкому спектрі освітньої діяльності.
Досвід застосування сучасних освітніх технологій на уроках хімії в школі стверджує, що для одержання високого навчального ефекту важливо їхнє систематичне використання на всіх етапах уроків:
- актуалізації опорних знань;
- мотивації навчальної діяльності;
- вивченні нового матеріалу;
- узагальненні та закріпленні знань;
- контролю засвоєння знань,
Для цього необхідний різноманітний асортимент педагогічних програмних засобів (ППЗ). Нові можливості використання ППЗ дозволяють значно поліпшити навчально-виховний процес. Хімія – природнича наука, вивчення її зв'язане з процесами, схованими від безпосереднього спостереження, і тому важко сприймаються дітьми. ППЗ дає можливість візуалізувати такі процеси, надаючи одночасно з цим можливість багаторазового повторення й просування в навчанні зі швидкістю, сприятливою для кожної дитини в досягненні розуміння того чи іншого
навчального матеріалу. Педагогічні програмні засоби, які є частиною програмних засобів навчального призначення, забезпечують можливість використання сучасних методів роботи з інформацією, інтелектуалізацію навчальної діяльності.
Використання сучасних освітніх технологій у навчанні хімії дає можливість:
1) індивідуалізувати і диференціювати процес навчання за рахунок можливості вивчення з індивідуальною швидкістю засвоєння матеріалу;
2) здійснювати контроль зі зворотним зв'язком, з діагностикою помилок і оцінкою результатів навчальної діяльності;
3) здійснювати самоконтроль і самокорекцію знань;
4) здійснювати тренування в процесі засвоєння навчального матеріалу;
5) візуалізувати навчальну інформацію за допомогою наочного представлення на екрані комп’ютера, ноутбуку, інтерактивної панелі чи смартборді даного процесу, у тому числі схованого в реальному світі;
6) проводити лабораторні роботи з допомогою імітації в комп'ютерній програмі;
7) формувати культуру навчальної діяльності.
Вдале використання інноваційних технологій у поєднанні з традиційними методами навчання підвищує інтерес учнів до вивчення хімії, зростає їх активність, посилює у них прагнення здобувати знання самостійно. 
На уроці створюється атмосфера співробітництва, розуміння й доброзичливості. 
Отже, хімічна компетентність як складова природничо – наукової компетентності ґрунтується на провідних наукових ідеях і цінностях, які повинен засвоїти учень, аби мати право називатися культурною людиною, тобто володіти знаннями, мати ціннісні установки й використовувати це у своїй діяльності. Таким чином, під час вивчення хімії вноситься вклад у формування цілісної компетентнісної освіти, що веде до формування цілісного світогляду, для розвитку якого необхідною умовою є формування в учнів єдиної природничо- наукової картини світу.


Немає коментарів:

Юні хіміки

  Досліджуємо Согодні учні 8 класів досліджували фізичні та хімічні властивості класів неорганічних сполук. Заняття пройшло цікаво, окрім но...